Totalul afișărilor de pagină

duminică, 13 noiembrie 2011

sa mai scriem ...totusi

cand am vrut sa-mi fac blog....impulsul a fost din partea unuia dintre profii mei .... si cand am intrebat despre ce  sa scriu... a zis POLITICA...., hmmm e interesant sa scriu despre asta.... mai ales ca in tara noastra politica e ceva la ordinea zilei. un scandal recent este despre excluderea lui Geoana din PSD , un pas gresit dupa parerea mea ..pentru ca multe dintre ideile bune au fost din partea lui chiar daca Ponta il acuza pe acesta pentru pierderea alegerilor si a simpatiei din partea poporului. nu a fost doar vina lui.... a fost vina tuturor. si nu cred ca excluderea acestuia va fi benefica partidului. stiu ca parerile celor tineri sunt cele mai bune pentru ca si eu sunt tanara ... si parca noi stim totul dar intodeauna un sfat de la cineva mai in varsta este mai bun..... Dar vom trai si vom vedea ce se va intampla:) sunt foarte curioasa:).
P.S. promit sa nu fie un blog cu si despre politica:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu